Czas na prasówkę! W kwietniu pojawiło się kilka ciekawych artykułów, które moim zdaniem warto przeczytać. Przygotowałam zestawienie tych, z którymi warto się zapoznać w pierwszej kolejności. Znajdziesz coś o mikro-momentach, social media, a nawet o dzieciach, które wyglądają jak chleb.

 


Co to jest ZMOT, FMOT i SMOT, oraz jak je wygrać? Pobierz darmowego ebooka i dowiedz się już teraz!


 

 

Po polsku

 

McDonald’s + kody QR = ? [Case Study]

 

McDonald’s stawia pierwsze kroki w świecie aplikacji mobilnych. Zobacz, czy marce wyszło na dobre zastosowanie w kampanii kodów QR. Ciekawa analiza przypadku.

 

Czy smartfony już nie są trendy?

 

Informacja o spadku zainteresowania kupnem smartfonów obiegła świat lotem błyskawicy. Czy to już koniec boomu na te małe urządzenia mobilne? A może gdzieś na świecie kwitną jeszcze mobilne enklawy? Przeczytaj podsumowanie raportu Gartner’a.

 

Poland can into space? Polskie aplikacje w finale konkursu NASA

 

Rodzime produkcje zdobyły uznanie NASA. Trzy z wytypowanych aplikacji zostały nagrodzone w konkursie NASA Space App Challange.

 

Koniec aplikacji mobilnych?

 

Wygląda na to, że noworoczne życzenie Marka Zuckerberga o stworzeniu sztucznej inteligencji, która ułatwi ludziom życie, jest coraz bliższe spełnienia. Dzieki Wandlee, kreacji Igora Sawczuka i Joanny Cichockiej jesteśmy o krok bliżej postawienia kamienia milowego inteligentnej technologii.

 

Jak banki wykorzystują powiadomienia push, żeby dotrzeć do klientów?

 

Banki adaptują technologię mobilną w celach marketingowo – edukacyjnych. Tym razem na tapetę wzięli powiadomienia push.

 

Po angielsku

 

Jak podnieść jakość mobilnej strategi dla social media?

 

Media społecznościowe to ostatnimi czasy gorący temat. W tym wpisie znajdziesz 5 trików na poprawienie strategii dla social media dedykowanej kanałowi mobile.

 

Budowanie lojalności klientów? Tylko w social media

 

Idea programów lojalnościowych i budowania więzi pomiędzy klientem a marką powstała już pod koniec XVIII wieku. Obecnie mamy na rynku całą masę lepszych, lub gorszych programów lojalnościowych. Kanał mobilny połączony z social media to świetny sposób na stworzenie programu doskonałego.

 

16 narzędzi ułatwiających pisanie postów

 

Fajne zestawienie różnych narzędzi dla osób tworzących treści po angielsku.

 

Jak używać marketing automation dla aplikacji mobilnych? [7 przykładów]

 

Kilka dobrych pomysłów na wykorzystanie mobile marketing automation. Od powitania nowego użytkownika do połączenia aplikacji ze sklepem stacjonarnym.

 

Zrozumieć mikro-momenty

 

Jak poprawić aplikację dzięki mikro-momentom? Jak je rozpoznać? I co to są te mikro-momenty? Artykuł w przystępny sposób opisuje zjawisko i podpowiada kilka sposobów wykorzystania go.

 

Zaangażuj mobilnych podróżników już na etapie researchu on-line

 

Wedlug Google, udział wizyt mobilnych na stronach powiązanych z podróżowaniem wzrósł o 48% w stosunku do poprzednich lat, a odsetek konwersji mobilnych – aż o 88%. Użytkownicy czują się coraz pewniej buszując po sieci i bukując miejsca na smartfonach. Żeby w pełni czerpać profity z tej tendencji, należy zaangażowac ich już na wczesnym etapie mobilnej wedrówki.

 

ZMOT, FMOT, SMOT, czy mikro-momenty?

 

Królowanie mobilności jako stylu życia nieodwracalnie zmieniło schematy zachowania odbiorców. Świat marketera to świat zmienny; świat, który jest nieustanie w ruchu. Co prawda nie warto całkowicie odrzucać dotychczasowych paradygmatów, dobrze jest jednak aktualizować dane i stosować raczej elastyczne podejście do zmieniających się reguł gry. Jeszcze raz o mikro-momentach.

 

Jak być widocznym w sieci

 

5 porad na temat flirtowania z wyszukiwarkami i platformami w social media.

 

Jak zoptymalizować treści pod mobile, żeby zwiększyć ruch na stronie?

 

Guru content marketingu, Neil Patel, radzi jak poprawić optymalizację treści na stronie i jednocześnie zwiększyć ruch w 5 krokach.

 

BONUS: Co maja wspólnego dzieci i chleb?

 

Raz na jakiś czas pojawia się taki hashtag, który kupuje serca internautów i przeradza się w viral. Czasem te trendy są śmieszne, czasem szkodliwe, a czasem po prostu urocze. Tak jest i tym razem. Hashtag #我が子の最強ちぎりパン画像oznacza #MójDzieciakMaNajlepsząChleboFotkę. Brzmi dziwnie? Zobacz sam.

 

10 najpopularniejszych hashtagów na Twitterze:

#iHeartAwards

#BestFanArmy

#gameinsight

#GOT7

#Directioners

#android

#androidgames

#RT

#nowplaying

#Periscope

 

U nas na blogu

 

Najpopularniejsze wpisy w kwietniu:

Mobile marketerzy nie umieją liczyć. Metody mierzenia skuteczności działań w mobile marketingu

39 soczystych statystyk dowodzących, że Facebook jest królem social media

10 powodów dlaczego zignorowałam twojego pusha

Jak pozyskiwać użytkowników? 9 niezawodnych sposobów na zwiększenie ilości userów

Instagram: 9 za i 4 przeciw

 

Miłego czytania!