Jesteśmy dumni, gdyż możemy ogłosić, że Marketing Mobilny wkroczył na nowy poziom – rozszerzyliśmy integrację platformy APPmanago z systemem SALESmanago.

 

 

SALESmanago Marketing Automation jest jedną z największych platform do automatyzacji marketingu, z której korzysta ponad 4500 firm na całym świecie. System identyfikuje osoby wchodzące na stronę www klienta i monitoruje ich zachowanie i buduje kompletny profil behawioralny i transakcyjny każdego indywidualnego kontaktu z bazy klienta. Na bazie gromadzonych danych realizuje automatyczne procesy marketingowe we wszystkich kanałach marketingowych:

 

  • e-mail marketing
  • dynamiczne treści na stronie www
  • social media
  • sieci reklamowe
  • call center / POS

 

Dla przypomnienia system APPmanago Mobile Marketing Automation jest nowej generacji produktem, komplementarnym do SALESmanago Marketing Automation, otwiera marketerom drzwi do stworzenia unikalnego systemu marketingowego obejmującego tradycyjne kanały marketingowe oraz bardzo dynamicznie rozwijający się segment mobilny.

 

 

Więcej informacji o SALESmanago: http://www.salesmanago.pl/

 

Dzięki integracji tych dwóch systemów, marketer otrzymuje dostęp do niepowtarzalnego profilu klienta, budowanego w oparciu o zachowanie na stronie internetowej, dane transakcyjne, zachowanie w aplikacjach mobilnych i wykorzystanie smartfonów, co następnie może być użyte do automatycznego przesyłania spersonalizowanych treści i ofert za pośrednictwem wszystkich kanałów marketingowych.

 

Brzmi jak Omnichannel, prawda? Dokładnie! A tak na ten temat pisaliśmy w poście “Omnichannel: czym jest i czy powinieneś się nim zainteresować? Odpowiedź na to pytanie brzmi TAK”:

 

“Ujmując to inaczej – omnichannel to cross-channelowy model biznesowy, z którego firmy korzystają aby wykorzystać efekt ROPO (research offline, purchase online). Jednak pytanie brzmi jak to działa w praktyce?

 

Zrozumienie sposobu działania omnichannel wymaga jasnego zrozumienia celu w jakim się go stosuje, czyli  zwiększenia ilości możliwych sposobów komunikacji firmy/sprzedawcy z klientem za pomocą niezliczonej ilości kanałów. Połączenie tradycyjnych sklepów, sklepów online, stron internetowych, social mediów, urządzeń mobilnych, emailów – każdego możliwego rodzaju kontaktu z klientem. W ten sposób zbiera się ogromną ilość użytecznych danych.”

 

Obserwujemy ogromne zmiany w sposobie w jaki klienci kupują produkty i usługi. Jeśli 10 lat temu podobna zmiana zachowań konsumentów była związana z rosnącą penetracją internetu, dzisiaj mamy do czynienia z kolejną zmianą w modelu zakupowym klienta, która związana jest z gigantycznym wzrostem wykorzystania urządzeń mobilnych i aplikacji. Dziś zakupy przez telefon w przypadku niektórych przedsiębiorstw stanowią 20%, przy jednoczesnych 80% dokonywanych za pomocą tradycyjnego Internetu. Przypuszczam, że w ciągu 3 lat proporcje się odwrócą, dlatego dostawcy usług marketing automation muszą być gotowi na te zmiany” – mówi Grzegorz Błażewicz, prezes i założyciel Benhauer, twórcy systemów SALESmanago i APPmanago.

„Chcieliśmy stworzyć narzędzie które pomoże marketerom wyjść poza działania zmierzające do zainstalowania aplikacji i umożliwi im głębsze angażowanie użytkowników aplikacji mobilnych. Dzięki integracji systemu automatyzacji marketingu tradycyjnego z platformą APPmanago Mobile Marketing Automation jesteśmy jedną z nielicznych platform do automatyzacji marketingu na świecie w pełni gotową do mobilnej rewolucji”

Przykład wykorzystania integracji

  • Wykorzystaj informację o segmentacji użytkownika z APPmanago do wyświetlenia dynamicznej treści na swojej stronie WWW i do skierowania automatycznej reklamy w sieci reklamowej.
  • Uzupełnij profil behawioralny konkretnego użytkownika w SALESmanago danymi o zachowaniu klienta w Twojej aplikacji mobilnej i wykorzystaj te dane w automatycznych procesach realizowanych za pośrednictwem systemu SALESmanago (np. uruchom proces Lead Nurturing dla każdej nowej osoby, która instaluje Twoją aplikację mobilną)
  • Uruchom wyświetlanie reklamy w sieci reklamowej dla osób, które są nieaktywnymi użytkownikami Twojej aplikacji