wd40_english

Za naszymi oknami wicher i deszcz, a smutni ludzie w płaszczach zawzięcie depczą liście maszerując do pracy. Jesień – czas zimnych poranków, ciepłych swetrów, i gorącej herbaty, zagościła na dobre. Myśl o nadchodzącej zimie powoduje rozważania o wykorzystaniu zaległego urlopu, a serce powoli skuwa lód. Jednak jest coś co go skruszy! Październik przyniósł nam nie tylko Oktoberfest i Halloween, ale także balsam na duszę każdego marketera – paczkę artykułów o marketingu mobilnym! Przed wami, pięć najlepszych postów z października o marketingu mobilnym!

 

 

3 Strategies for Taking a Bite out of the Booming App Market.

Pierwszym z nich będzie post z Entrepreneur.com mówiący o 3 strategiach pozwalających na wykorzystanie ciągle rosnącego rynku aplikacji. Autor mocno podkreśla potrzebę integracji z profesjonalną platformą analityczną. Mimo, że uważa Google Analytics za przydatne narzędzie, aby osiągnąć najlepsze rezultaty powinno przejść się do bardziej zaawansowanych platform (przykładowo takich jak APPmanago). Później, dzięki zdobytym danym, możliwa jest efektywna personalizacja aplikacja.

 

 

7 Reasons Mobile Apps are the New Frontier of Marketing
Kolejny z postów przekonuje nas, że to właśnie mobilne aplikacje stają się najważniejszym marketingowym medium. 7 powodów które wymienia autor, całkiem nas przekonują. Aplikacje są zarówno przyszłością, ale też teraźniejszością i dlatego, nawet mniejsze firmy powinny się nimi zainteresować. Zyski z inwestycji w wypuszczenie własnej aplikacji są ogromne. Jednym z ważnych elementów w ogólnej popularności aplikacji jest to jak bardzo personalny może stać się jej przekaz. Powiadomienia push, niczym wiadomości sms, umożliwiają komunikację pomiędzy firmą a użytkownikiem aplikacji. Budowanie bliższych relacji z klientami nigdy nie było prostsze.

 

 

WD-40 Makes Your Doors Extra Creaky (for a Change) With This Ingenious Halloween App.wd-40

Wspominając październik i Halloween nie można o tym nie wspomnieć. Wszyscy znam produkt o nazwie WD-40. W internecie krążą wręcz mityczne historie o możliwościach zastosowania tego spreju wypierającego wodę. Łańcuchy rowerowe,  skrzypiące drzwi, czy relacje z ojcem – wszystko to za pomocą WD-40. Limitem jest twoja wyobraźnia. Wracając do posta i tematu skrzypiących drzwi. Marketingowcy produktu wpadli na znakomity pomysł wypuszczenia aplikacji z okazji odbywającego się w październiku Halloween. Aplikacja żartobliwie powoduje, że twoje drzwi będą skrzypieć bardziej niczym w starych horrorach. Oczywiście aplikacja jest niczym prosta zabawka z głośnikiem, ale wykazuje się pomysłowością i świetnym wykorzystaniem okresu Halloween, co dało znakomity rezultat marketingowy.

 

 

Keep your app users engaged with these in-app marketing tips

Świetny post przypominający o filarach marketingu mobilnego – Segmentacji użytkowników, powiadomieniach push, wiadomościach wewnątrz aplikacji oraz testom A/B. Znajomość podstaw jest obowiązkiem każdego marketera – wykorzystaj okazję, żeby odświeżyć informacje. 3 porady zawarte w tym poście pozwolą na utrzymanie zaangażowania klientów których już posiadasz, oraz przyciągnięcie nowych. Na solidnych fundamentach opiera się każdy sukces.

 

 

No One Really Cares About Your Game-Changing App Idea

Czy świetny pomysł jest najważniejszym składnikiem każdego sukcesu? Ten post zdaje się temu przeczyć. Sam tytuł (wolnym tłumaczeniu “Nikogo nie obchodzi twój rewolucyjny pomysł na aplikację”) sugeruje już, że tak nie jest. Wg autora, o ile nie jesteś jeszcze przedsiębiorcą mającym za sobą ogromne sukcesy, sam pomysł nie jest wart ani grosza. Przynajmniej dopóki nie weźmiesz się do pracy. Podjęcie działania i podążanie za pewnym schematem – to jedyna droga do sukcesu. Jednym z kroków które wymienia w poście jest dokładne zaplanowanie przychodu oraz znalezienie “MVP”. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapraszamy do artykułu.

“Unless you build something, you’re all talk. Investors want a product, not an idea”.

 

 

Wybraliśmy te posty ponieważ wprowadzają najbardziej przydatny i innowacyjny kontent do świata marketingu, przynajmniej jeśli chodzi o październik. Ciekawym faktem jest to, że mimo różnych autorów i witryn na których zostały zamieszczone, treść zdaje się wzajemnie uzupełniać. Przez to tworzy się klarowny obraz – aplikacje to znakomita inwestycja biznesowa – jeśli posiadasz odpowiednie narzędzia do zarządzania nią. Zabawna aplikacja WD-40 jest dobrym przykładem jak odpowiednio wykorzystać kryjące się w zasięgu ręki, możliwości marketingowe. A co ty sądzisz na ten temat? Podziel się swoją opinią w komentarzach!