Zacznijmy od tego czym jest omnichanel. Z łaciny “Omnis” znaczy “wszystko/każdy” – łatwo można się zatem domyślić, że omnichannel będzie wiązał się z integracją kanałów fizycznych (offline) z cyfrowymi (online), oferując klientom sprawniejsze a przez to bardziej efektywne korzystanie z twoich usług. Ujmując to inaczej – omnichannel to cross-channelowy model biznesowy, z którego firmy korzystają aby wykorzystać efekt ROPO (research offline, purchase online). Jednak pytanie brzmi jak to działa w praktyce?

 

 

Zrozumienie sposobu działania omnichannel wymaga jasnego zrozumienia celu w jakim się go stosuje.   Zwiększenie ilości możliwych sposobów komunikacji firmy/sprzedawcy z klientem za pomocą niezliczonej ilości kanałów. Połączenie tradycyjnych sklepów, sklepów online, stron internetowych, social mediów, urządzeń mobilnych, emailów – każdego możliwego rodzaju kontaktu z klientem. W ten sposób zbiera się ogromną ilość użytecznych danych. Jednak co dalej? Jeśli czytasz tego posta jesteś w dobrym miejscu by znaleźć odpowiedź na to pytanie.  APPmanago i SALESmanago jest kombinacją której potrzebujesz.

 

APPmanago + SALESmanago : Idealna kombinacja

 

SALESmanago Marketing Automation zapewnia proste w obsłudze rozwiązania, które na nowo definiują sposób wykorzystywania tradycyjnych narzędzi marketingowych. W każdym elemencie naszej platformy staramy się wychodzić poza ramy i standardowe oczekiwania związane z e-mail marketingiem, dynamicznymi treściami na stronę www, social media marketingiem, reklamą w sieciach reklamowych i marketingiem mobilnym. Przewagę SALESmanago w tych elementach osiągamy dzięki unikalnemu na skalę światową wykorzystaniu w czasie rzeczywistym, stale napływających danych behawioralnych i transakcyjnych o klientach.

 

APPmanago to pierwsza polska i jedna z pierwszych na świecie platforma klasy Mobile Marketing Automation. System pozwala zidentyfikować użytkowników aplikacji, zautomatyzować i spersonalizować wiadomości do nich wysyłane. Dzięki monitorowaniu zachowań w czasie rzeczywistym wewnątrz i poza aplikacją APPmanago tworzy dokładne profile użytkowników, którym następnie wysłać możemy konkretnie zaplanowane wiadomości lub na podstawie zaawansowanych reguł opracować ich automatyczną wysyłkę.

 

Jednak najważniejszą rzeczą jest że teraz integracja obydwu jest możliwa. Przeczytaj o tym więcej w naszym kolejnym poście.

 

“The brands who can best interpret omnichannel data and understand all customers are the winners.”

 

”Firmy które potrafią najlepiej zinterpretować dane Omnichannel, a przez to zrozumieć swoich klientów, są zwycięzcami”

Omnichannel.me