Historia kontrafaktyczna to stosunkowo nowy kierunek w nauce bazujący na hipotetycznym założeniu, że pewne decyzje lub wydarzenia historyczne nie miały miejsca albo potoczyły się w sposób odmienny od rzeczywistego. Najczęściej zadawanym pytaniem jest “Co by było gdyby…?” i stanowi to świetny instrument umożliwiający lepsze poznanie i zrozumienie faktów historycznych. A więc, co by było gdyby Aleksander Garaham Bell nie wynalazł telefonu w 1876 roku? Czy spowodowało by to, że w 1993 nie zostałby wysłany pierwszy SMS? Czy później nie wprowadzono by do powszechnego użytku kodów QR, a w 2015 roku Benhauer nie stworzyłby APPmanago, innowacyjnej platformy do automatyzacji marketingu mobilnego? Na szczęście nic takiego nie miało miejsca, a Pan Bell zostawił ludzkości pierwowzór urządzenia, z którego korzysta ponad 80% populacji. Warto więc dowiedzieć się jak wykorzystać bezlik możliwości marketingowych drzemiących w kanale mobile

appmanago-potencjal-marketingu-mobilengo-