Klienci której marki wydają najwięcej spośród wszystkich w dziedzinie m-commerce? Samsung? Może Sony? Nokia? Tak, wiesz, że to nie prawda. Która firma cieszy się największą popularnością (lub też największą ilością hejterów)? Oczywiście będzie to Apple, ze swoim gigantycznym 40% udziałem w amerykańskim rynku smartfonów.

 

 

 

 

 

Co sprawia, że 89% zakupów wykonanych z poziomu urządzeń mobilnych jest wykonywanych z iPadów? Umówmy się, sprzęt Apple do tanich nie należy, więc może po prostu użytkownicy iPadów reprezentują bardziej zamożną część społeczeństwa co przekłada się na ilość wydawanych przez nich pieniędzy.

 

Jednak jakie znaczenie ma to dla marketingu mobilnego? Jak możesz, jako ktoś zajmujący się mobilnym ecommerce skorzystać z takich informacji?

 

Poniżej znajdziesz kilka wskazówek:

 

  • Kiedy wypuszczasz aplikację, bądź pewien, że masz też wersję iOS na Apple Store
  • Pamiętaj, że ekran iPada jest stosunkowo duży – twoja aplikacja musi wyglądać przyjemnie dla oka nawet w większych rozdzielczościach.
  • W przypadku stron internetowych, standardem jest już optymalizacja pod kątem mobile, jednak pójdź krok dalej, zoptymalizuj ją pod kątem iPadów!

 

W aplikacjach mobilnych, niezmiernie ważną rolę pełnią powiadomienia push, o czym wielokrotnie wspominaliśmy na naszym blogu APPmanago.

 

Infographic: Mobile Shopping in the United States | Statista
You will find more statistics at Statista