o9m5oll6ne7cqjo1

Budowanie najwyżej wartości klienta w najkrótszym czasie – czyli najnowszy ebook SALESmanago!

Customer Value Marketing to strategia marketingowa stworzona z myślą o marketerach B2C. Powstała w oparciu o ideę wartości klienta (customer value) i automatyzację marketingu. Customer Value Marketing skupia się na wygenerowaniu jak najwyższej wartości każdego pojedynczego klienta w czasie.

Zrozumiałym jest, że firmy B2C i sklepy online coraz częściej sięgają po platformy klasy marketing automation, lecz nierozsądnym jest sprzedawać im dokładnie ten sam produkt co tym z B2B i jeszcze tłumaczyć ustami analityków, że powinni przejąć w pełni ich rozwiązania. Dlatego przedstawiamy zupełnie nowe, rewolucyjne podejście do marketingu dla B2C i sklepów online: Customer Value Marketing

Z ebooka dowiesz się:

  • Czym różni się proces zakupowy w B2B i B2C
  • Co łączy dotychczasowe strategie marketingowe
  • Jak wykorzystać współczesne narzędzia aby maksymalizować wartość każdego klienta
  • Co mają wspólnego RFM, DBL i 360°

Nasza koncepcja strategii marketingowej

“Uwielbiam ideę głównych graczy na rynku tworzących własne koncepcje ogólnej strategii marketingowej i promujących je jako własne pomysły, mające za zadanie zwiększyć sprzedaż ich oprogramowania. Engagement marketing – to świetna koncepcja, zakładająca takie zaprojektowanie strategii, żeby wciągnąć klientów w Twoje działania, i zaangażować ich w proces zakupowy. Inbound Marketing – złożony koncept stworzony przez Hubspota jeszcze zanim dokładnie wiedzieli co będzie robił ich software. Te i wiele innych idei służą głównie zmianie sposobu postrzegania pojedynczych marketerów i całych teamów na tle firmy i pokazanie ich jako osób przynoszących firmie dodatkowy zysk. warto się jednak zastanowić, czy ruch przyciągnięty przez inbound lub wzbudzane zaangażowanie może być trzonem strategii marketingowej i miarą pracy marketera? W niektórych przypadkach mogą one zwiększyć konwersję z emaili, z ruchu anonimowego, z bannerów, itp. I tak, to prawda – na koniec dnia te parametry prowadzą do wzrostu sprzedaży – nie trzeba nam noblisty, żeby to stwierdzić. Jednakże my mamy na to trochę inny pomysł.” mówi Grzegorz Błażewicz – Założyciel i CEO SALESmanago Marketing Automation.

Na zachowanie klienta wpływa szereg czynników, a Customer Value Marketing pomaga znaleźć wspólny mianownik w tym dynamicznym równaniu:

  • co wpływa na zainteresowanie daną firmą
  • ile kontaktów z firmą (email, rozmowa, wizyta w sklepie) potrzeba zanim zdecyduje się na zakup
  • jak często dokonuje zakupów
  • ile średnio wydaje na zakupy
  • ile czasu upływa od pierwszej wizyty na stronie do retencji
  • co sprawia, że wybierze daną firmę spośród tysięcy innych dostępnych na rynku
  • jak reaguje na Twoje działania
  • czy jest konsumentem, czy prosumentem
  • momenty prawdy – zerowy, pierwszy i drugi
  • czy ktoś mu polecił dany produkt/ firmę
  • czy on komuś poleci dany produkt/ firmę
  • czy ma konta w portalach społecznościowych
  • jak wygląda jego newsfeed w tych portalach
  • czy używa adblocka
  • z której wyszukiwarki i korzysta
  • jaki ma system operacyjny na urządzeniu mobilnym
  • ile ma lat
  • jakie są jego preferencje konsumenckie i styl życia
  • z ilu kanałów komunikacyjnych korzysta
  • Itp.

Pobierz już teraz!